Chrono Euro Diffusion

Dienst Na-Verkoop

Uw horloge is defect ?

Klik op het woord “VERKOOPPUNTEN” op onze website. U vindt er alle adressen van juweliers/verdelers van uw streek.
Dit is tevens van toepassing indien u de armband van uw polshorloge wenst aan te passen, de batterij wenst te vervangen of onderdelen voor uw horloge wenst te bestellen.

Wanneer u zich tot een juwelier/verdeler richt, voorzie u van uw garantiecertificaat indien de herstelling onder waarborg moet uitgevoerd worden (wij verwijzen u naar uw garantie wat betreft de termen en voorwaarden).

Chrono Euro Diffusion raad u aan u bij de juwelier/verdeler te begeven waar u de aankoop gedaan heeft zodat deze laatste de datum van aankoop kan terugvinden.

Indien u uw horloge op internet aangekocht heeft mag de juwelier/verdeler een deelname in de verzendkosten vragen om het uurwerk te laten herstellen (u zal meer informatie kunnen verkrijgen wanneer u zich ter plekke begeeft).

Gelieve te noteren dat een niet volledig ingevuld garantiecertificaat als ongeldig zal beschouwd worden indien u noch de aankoopdatum noch de referentie van het horloge kan bewijzen.

Voor elke bijkomende vraag, gelieve te klikken op het punt “CONTACT”.